onsdag den 12. maj 2010

Dyre støvler revnet 4½ måned efter køb

Hvorfor har Laila våde fødder i dag? Burde Laila have våde fødder, når hun nu for ret kort tid siden investerede i et par temmelig dyre La Crosse gummistøvler? Hvorfor tog Laila ikke sine støvler på, da hun gik ud med hunden i det øs-pis-pøsende regnvejr?
Jo ser I, mine La Crosse støvler gik allerede i stykker 4½ måned efter jeg havde købt dem. De revnede pludselig flere steder og opfyldte derfor ikke deres formål mere. Heldigvis havde jeg gemt kvitteringen, så den fandt jeg frem og tog den sammen med støvlerne ned til Sportsmaster i centrum af Næstved, hvor jeg havde købt støvlerne. Det var den 10. april, hvilket altså i dag er en måned og 2 dage siden. Mærkeligt nok ville de bare give La Crosse besked om de revnede støvler, jeg kunne tage mine støvler og kvitteringen med hjem igen og ville høre noget i løbet af en uge.

Ugen efter, den 17. april måtte jeg dog alligevel ned med støvlerne igen, for nu skulle de alligevel sendes til La Crosse. Støvlerne blev bragt til butikken og så begyndte jeg at vente. Og jeg ventede og ventede og ventede, for jeg er ikke så vild med det der med at gå ned og brokke mig i en butik. Men den 4. maj, da jeg stadig ikke havde hørt noget, tog jeg mig sammen og gik endnu engang ned i butikken. Det var da 2½ uge siden jeg havde afleveret støvlerne og 3½ uge efter jeg var nede med dem første gang. Sportsmaster havde dog endnu ikke havde nogen afklaring og gav La Crosse skylden. Jeg spurgte så om de da ikke kunne rykke La Crosse så der snart kunne ske noget. Det lovede damen i butikken og så ville jeg høre noget i løbet af den næste uge. I dag er der så gået endnu 8 dage og jeg har ikke hørt noget.

Nu er det altså som nævnt over en måned siden, at jeg gik ned med mine revnede La Crosse støvler. Der er endnu ingen afklaring og det er altså derfor at mine fødder bliver pissevåde, når jeg skal ud at lufte hunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ansigt

Mit ansigt er ikke mit ansigt jeg plejede at kende mit ansigt og selvom det godt nok forandrede sig lidt med tiden fordi alderen ændrer os ...