lørdag den 19. maj 2012

Flot anmeldelse af min novellesamling

Niagara kalder har fået en flot anmeldelse på Saxo.com. Gitte Sander skriver:

"Niagara kalder er en velskrevet novellesamling med et dejligt sprog, som man får lyst til at læse til ende. Laila Ammitsbøl tegner sine billeder klart og tydeligt, og selvom det ikke altid er af behagelige motiver, er der en klarhed og lethed, som brænder sig ind på nethinden af en. Der sættes ofte spotlight på smertefulde oplevelser og private tanker, i miljøer, som de færreste ønsker at færdes i, men som ikke desto mindre eksisterer. Netop derfor har bogen i høj grad sin eksistensberettigelse og den er både troværdig og værd at læse. Gitte Sander

Vil du læse mere om bogen eller købe kan du klikke her

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ansigt

Mit ansigt er ikke mit ansigt jeg plejede at kende mit ansigt og selvom det godt nok forandrede sig lidt med tiden fordi alderen ændrer os ...