onsdag den 9. oktober 2013

I er der altid

I er der altid
selvom I ikke er der

Nogle gange blot et tankestrejf
en let berøring
der svæver forbi

Andre gange fylder I dagen
fylder natten
og tanken om jer
er ubærlig
og savnet
ubærligt

Og de ord vi skrev til hinanden
kan jeg ikke læse
og de billeder
der i vore dage er tilgængelige
kan jeg ikke lade være med at se på
og ikke undgå at græde over

Og Tv-programmer
om søskende der finder hinanden
eller film om søskende
der holder sammen i tykt og tyndt
kan jeg ikke holde ud at se

Jeg vil følge jer
i hjertet
til hjertet går i stå

Mit blod er jeres blod
og jeres blod er mit

©Laila Ammitsbøl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ansigt

Mit ansigt er ikke mit ansigt jeg plejede at kende mit ansigt og selvom det godt nok forandrede sig lidt med tiden fordi alderen ændrer os ...